Escriure per comunicar

Josep Espín,

Escriure per comunicar


Escriure per comunicar

9, 11 i 16 de febrer de 2015 - De 18,00 a 20,00 hores   Seu del Col·legi (València, 227, 1r 1a) Preu per a membres del Col·legi: 115 euros No membres del Col·legi: 175 euros

Et costa plasmar el que penses en un escrit? Et costa transmetre als altres el que vols dir?

El Consorci per la Normalització Lingüística, l'Associació Empresarial de Publicitat i el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya et brinden l'oportunitat d'inscriure't i participar en un curs que t'ensenyarà: com escriure per comunicar de la manera més eficaç.

A vegades quan escrivim no fem les coses tan bé com ens pensem i el que volem transmetre als altres no s'acaba d'entendre del tot. Per aquest motiu és important que tinguis ben clar com estructurar, ordenar i connectar les teves idees per escrit.

Al curs Escriure per comunicar, treballarem aquells aspectes que et poden fer millorar en la planificació d'un discurs o qualsevol altre text. Practicaràs amb textos publicitaris, corregirem els errors més freqüents que es fan en morfosintaxi i aprendràs diferents recursos lingüístics que pots emprar dins la xarxa.

En finalitzar el curs es lliurarà un certificat del Consorci de Normalització Lingüística.  L'empresa es pot bonificar el 100% de l’import del curs. Pregunta'ns i t'informarem. Per inscriure't omple aquest formulari, tens fins al 27 de gener de 2015. El proper mes de març, podreu gaudir d'un altre taller: Carta, correu electrònic i xarxes socials.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies